
Név: Olyan nevet használj, ami kulcsszó és amire a célcsoportod keresne ha terméket vagy szolgáltatást venne igénybe, ez az a név ami megjelenik ha pl. kommentelsz Például: „Adrienn | Gyertyakészítő vagy Miklós | Online Marketing
Felhasználónév: a vállalkozásod neve amit minden platformon következetesen használsz.
Profilkép: legyen éles, egyszerű, jól kivehető kép amit a többi közösségi oldalon is használsz.
Instagram/ Youtube: Csatolj be egy akár minimál Instagram oldalt, hogy tudjanak neked üzenetet küldeni, addig is míg eléred az 1000 követőt és a honlapodat be tudod linkeni
Leírás: röviden írd le mit csinálsz és miért kövessenek be! Hasznos, ha van benne valamilyen cselekvésre ösztönzés (CTA) ami majd a linkedre mutat!
Rögzített poszt: amikor már számos viedót feltöltöttél, elveszthetnek azok amik meghatároznak: bemutatod ki vagy, mit csinálsz, miért profi a vállalkozásod. Ide ne a virális videókat rakd, hanem azokat amiben van valamilyen cselekvésre ösztönző felhívás ez vezet a bekövetéshez.
Vázlatok: Itt éred el a videókat amiket elmentettél későbbi felhasználásra.